تعمیرات مبلمان مهر

آشنایی با انواع مبلمان - خرید ، رویه کوبی و تعمیرات مبلمان

تعمیرات مبلمان مهر

آشنایی با انواع مبلمان - خرید ، رویه کوبی و تعمیرات مبلمان

اصول انتخاب میز ناهار خوری

هیچ‌‌وقت میز ناهارخوری را به یک عنصر جاگیر و بی‌استفاده تبدیل نکنید. اول از همه تصمیم بگیرید که می‌خواهید میز را در مرکز ثقل اتاق قرار دهید یا اینکه آن را در گوشه‌ای بگذارید. بهتر است این بخش را در نزدیکی آشپزخانه در نظر بگیرید. می‌توانید بشقاب‌ها و تمام وسایل پذیرایی‌تان را هم در یک بوفه یا کمد، در همان بخش قرار دهید تا دسترسی به آن آسان باشد. دیوارهای آن بخش را هم بنا بر سلیقه‌تان و با توجه به اینکه محیط غذاخوری است، تزئین کنید؛ مثلا می‌توانید بشقاب‌های قدیمی‌تان را که از آنها خاطرات خوشی دارید، روی دیوار نصب کنید. 

ادامه مطلب ...

ویژگی صندلی اداری مناسب

در این پست قصد داریم درباره یکی دیگر از بخش های مبلمان اداری یعنی صندلی اداری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم آدمی سال‌ها تجربه کرد تا بفهمد چه چیزی برای نشستن مناسب‌تر است. پس از آن هم سال‌ها آزمایش کرد تا بداند که درست نشستن چگونه است.در منزل، محیط کار، خیابان، پارک، سینما و همه جا شما برای نشستن به این وسیله نیاز دارید.صندلی یکی از لوازمی است که باید در طراحی و ساخت آن حتما استانداردها و نکات ایمنی و حفاظتی رعایت شود.اگر این استانداردها و نکات ایمنی رعایت نشود، باعث ایجاد امراضی از قبیل: کمردرد، پادرد و ناراحتی‌های عضلانی و اختلال در سلامتی جسمی می‌شود. 

ادامه مطلب ...

ویژگی‌های صندلی اداری

صندلی اداری دارای ویژگی‌های خاصی است که باید در هنگام خرید به آنها دقت کرد

صندلی یکی از وسایلی است که امروزه نیاز ضروری و واجب مردم به حساب می‌آید. در منزل، محیط کار، خیابان، پارک، سینما و همه جا شما برای نشستن به این وسیله نیاز دارید. 

ادامه مطلب ...